Documenten |
Top Vorige Volgende |
In PAC is het mogelijk om diverse standaard document, sjablonen, in Microsoft Word aan te maken en te koppelen aan documentsoorten. Daarmee bent u in staat om heel eenvoudig en snel standaard brieven, etiketten en meer naar een relatie te sturen. Dit bespaart u veel werk. Hieronder ziet u het tabblad Documenten:
Automatisch wordt een historie opgebouwd van alle verstuurde documenten zodat u snel kunt terugzien en inzien welke documenten u heeft verstuurd. Indien dat ook zo is ingesteld in de documentsoort (historie Aan).
Om een nieuw document te maken klikt u op de knop Document maken. De mogelijkheid bestaat om voor de knop Etiket maken (naast Document maken) een eigen voorkeursdocument als snelknop te kiezen. U kunt ook de knop Uitgebreid document gebruiken om meer details in te vullen, dit werkt echter iets vertragend door de hoeveelheid velden.
U kunt uiteraard ook bestaande documenten openen.
Bestaande documenten zijn ook weer te verwijderen.
Indien u tevens beschikt over de module PAC Outlook koppeling dan kunt u bestaande documenten ook e-mailen.
U kunt ook reeds bestaande documenten (niet aangemaakt vanuit PAC, bijvoorbeeld externe royaltycontracten, afspraken, todo's, contacthistorie in excelsheets) koppelen aan relaties binnen PAC. Zodoende kunt u externe dossiers opbouwen/gebruiken met afwijkende gegevens dan in PAC mogelijk, maar toch centraal beheren. Gebruik daarvoor de knop Document koppelen. U krijgt nu de mogelijkheid om aan te geven om wat voor soort document het gaat (optioneel), onderwerp (verplicht), en de bestandsnaam van het document (uiteraard verplicht). |