Onder het kopje Documenten en overzichten vindt u een aantal instellingen voor uw documenten en overzichten instellingen.

U kunt een Standaard Actie en een Standaard Soort mailing opgeven. U hoeft deze opties dan niet opnieuw te selecteren.
U kunt kiezen welk veld als eerste wordt getoond: Actie, Soort of Betreft bij Initieel veld.
Als u uw sjabloon nog wilt aanpassen voorafgaand aan het genereren van uw mailing/rapport, dan selecteert u Hoofddocument bewerken. Deze optie gebruikt u ook veel als u nieuwe sjablonen wilt maken.
Een bepaald documenten (XML) worden samengevoegd tot één document met een stylesheet (XSLT). Maar u kunt dit XML document ook afzonderlijk tonen, als u de optie Samenvoegdocument tonen/bew. aanvinkt.
U kunt ervoor kiezen om mailingen standaard per brief te verzenden, maar u kunt ze ook per mail verzenden. U kunt de verzendwijze instellen onder Standaard verzendwijze.
Met Auto. aantal berekenen in selectie wordt bij een selectie van relaties automatisch uitgerekend om hoeveel relaties het gaat.
Met Auto. Select worden automatisch alle relaties in een selectie geselecteerd. U kunt er ook voor kiezen om een selectie eerst toe te voegen aan een totale lijst, en pas daarna de definiteve ontvangers van de mailing te selecteren.
|